Saturday, October 16, 2010

SCORE A PROGRAMME

Assalamualaikum... wbt.
Dah lama I tak menaip kat ruangan nih. Terasa rindu kembali berputik. Jari jemari gatal nk mengatur langkah. Tapi Si Idea tak pernah muncul. Maklum la.. gelaran Isteri & Ummi menyekat kemampuan sang otak beraksi. Chewahh...:)
Harini tetiba terasa nak beraksi plak. Mengambil kesempatan disini utk memberi sedikit pendpat, pandangan serta perkongsian...
Musim raya dah lama berlalu. Penduduk Malaysia, khusus ibu bapa mula berkerja semula seperti sediakala mencari rezki untuk menyara kehidupan keluarga. Kini, musim Haji plak menjelma. Kepada tetamu Allah, ada yg telah selamat sampai di Mekah bersedia untuk menunaikan rukun Islam Kelima. Syukur... Semoga selamat pergi & kembali ke tanahair. Aminn...
Perjalanan tetap diteruskan. Anak2 tetap kesekolah meneruskan perjuangan menuju kemenara gading.. Pendidikan adalah aset penting dalam sesuatu institusi bangsa, agama, mahupun keluarga serta Negara. Andai diberi pilihan antara kemahuan ibu ayah, dengan keperluan pelajaran untuk anak2, yang mana satu jadi pilihan? Majoriti akan memilih keperluan pelajaran untuk anak2.
Siapa tak mahu melihat anak berjaya, cemerlang dalam pelajaran dan sentiasa ada dihadapan? Dan siapa pula yang mahu melihat anak berada ditahap 'biasa-biasa' or lembab, or ketinggalan? Memang zalim ibu ayah itu jika tidak memberikan apa yang sepatutnya diberikan pada anaknya mengikut zamannya.
Saidina Ali r.a berkata "Didiklah anak2 kamu sesuai mengikut zamannya" Nah, begitupun zaman sekarang ni bukan masanya lagi anak2 belajar menggunakan pelita..
Dan segalanya ada dihujung jari. Sedangkan nak bayar bill elektrik pon tak perlu Q di post office pagi2. Nak melancung, hnya perlu klik icon MAS or Airasia. Anak2 pon sudah ramai yang tak pandai malah tak kenal congkak, belon acah, teng-teng, pondok2, guli, baling selipar atau lain2 permainan tradisi zaman kita dulu. Canggih! anak2 sekarag dihadapkan dengan PS1, PS2 n skarang ni PS4. My Space, FaceBook, Twitter n macam2 lagi game online yang boleh diteroka dialam cyber zaman ICT sekarang nih..
Dengan kewujudah SCORE A PROGRAMME dpt membantu memudahkan ibu bapa & guru2 memantau tahap keupayaan anak2 dalam pelajaran. Juga mampu memupuk minat anak2 belajar kerana system yg bercorak GAME!
Program yang sangat berkesan. Tetpi MURAH!! Testimoni telah dijalankan beberapa tahun di beberapa sekolah terpilih dan sememangnya berupaya mewujudkan pelajar bistari meraih kejayaan 100%. Dari UPSR, PMR serta SPM.
Belajar secara online, tak perlu hadir ker kelas tusyen. Jimat & Murah!!. Tak perlu bayar yuran tusyen. Memudahkan ibu bapa memantau kegiatan anak2 dirumah & eReport card direct dihantar secara SMS pada ibu bapa. Mempunyai soalan2 peperiksaan dari tahun 1993 hingga terkini. Kira soalan bocor la nih! Siap boleh beat dengan pelajar2 yg menggunakan SCORE A PROGRAMME diseluruh Malaysia. Top 100 best student akan tersenarai dalam ranking. So, boleh tengok anak2 kita punyer keupayaan. Setuju!!
Program mendapat pengiktirafan dr 8 menteri termasuk dr menteri pendidikan sendiri!!. NOta pelajaran adalah 100% dari sukatan pelajaran Malaysia. Soalan2 terkumpul 100% dr Kementerian Peperiksaan Malaysia. Apa lagi yg nak dirisaukan? Langgan la sekarang. Dijamin anak anda akan score A semua matapelajaran dalam peperiksaan. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh drop comment, or klik sini...

No comments:

Post a Comment