Sunday, June 17, 2012

Dah setahun dah..

Hai.. assalamualaikum dan selamat pagi uols... duduk diam-diam, dah pon setahun aku kat dunia QA System ni. Kalau anak kecik, dah bole bertatih la kiranya. Dan.. hari ni pon genap la Airyn 10 bulan. Apa dia boleh buat sekarang? Hmm..dah bole memapah sikit-sikit. Tapi still takut-takut lagi. Gayat agaknya. Kesian, agak dia gayat sikit, mula la menjerit-jerit mintak didukung. Hadoiyai... kakaknya pula rajin sangat menyakat. Sakit jantung ummi nak oii... Tu..gambar terbaru kakak & adik... Aku? sejak meninggalkan 100% dunia finance, aku agak bahagia dengan hidup baru ni. Banyak jugak aku belajar. Yang selama ni aku kat finance tercari-cari apa lah yang department lain bizikan hari-hari terjawab la sudah. Hahaha... bukan la bersangka buruk kat diorang. Tapi tertanya-tanye je. Memang berlainan dunia. Kalau dulu asyik dengan kalkulator, sekarang sudah ada tools baru. Nak tau apa? K.A.M.U.S aka... Dictionary!! Bukan la jadi translator. Tapi aku yang kekadang tak paham bahasa asing ni.. Whewww...

No comments:

Post a Comment