Tuesday, September 10, 2013

Annual Dinner and Dance 2013

Lets ber"Around the World" together friendsss!!
Just look, before the costume on me! Muahaha...!
Dah macam the witch pulak aku tengok.. Tongkat je tak der. Kalau tidak, "abra kadabraa.." Hahahaha.. Terus bertukar jadi Snow White. *wink wink, feeling cute sekejap..

Ha, jumaat yang lepas, aku attend event company. Tema tahun ni adalah "Around the World". So, kami tak ada masalah nak cari costume. Sarung je yang rasa-rasa berkenan dihati. Janji menepati tema. Tak kira la negara mana sekalipon. India, China, Amerika, Affrica, Indonesia.. Tapi majority, they all play safe. Ramai yang save budget or just dont know what to wear. The Chinese was wearing cheongsam, Indian wearing sari. Pada aku, diorang ni semua penakut untuk mencuba sesuatu yang lain dari diri mereka. 

Aku? Opkos la I tak pilih baju melayu. Tahun ni, aku pilih lengga for my costume. 
Tadaa... Do I look like Madhuri? Sukeee sangat... Shining-shining you.. Dari jauh orang dah nampak. OREN gituuuuu!

Okla, tak nak cakap banyak. Aku show picture-picture sepanjang majlis bersama kawan-kawan ye...

Ok Indian, China, Korea on registration..

Berjalan menuju ke Dewan. *time ni, aku feeling-feeling ayu, ala-ala Madhuri gitu..
Macam perantin Hindustankan? Alah, payung kat tangan tu spoil la.. Macam ceti haram pulak. Eh tak tak.. Still Madhuri. Madhuri yang pergi kutip hutang ;) 

Okeh, bergambar bersama sebentar sementara menunggu majlis mula.. Dari kiri, kak ina, aku, Dayah, Mas, Erma.

Okeh, dapat tempat duduk... Yang tudung kuning yang ayu tu, Linda.

Ok, dah penghujng majlis, bergambar bersama GM. Ops, GM yang datang kat kitorang nak bergambar sama hokay.. Kami relakss... Je. Hehehehe.... All out tak all outnya kitorang, GM pon berminat nak bergambar sama tau... Good job all my friends!














No comments:

Post a Comment