Sunday, May 11, 2014

Happy Mothers Day

Selamat Hari Ibu untuk semua kaum hawa yang bergelar ibu/ ummi/ mommy/ mama atau yang seangkatan dengannya yang tersinggah dan terbaca blog ala-ala malu ni.
Semalam kami semua balik kota. Aku ucap selamat hari ibu kat mak aku. Hehehe... Tak pernah aku ucap selamat hari ibu pon selama ni. Ni pertama kali. Tercengang2 je mak aku dengar aku cakap selamat hari ibu. Syukur... Walaupon tak ada hadiah atau pon kek atau bunga mengiringi ucapan aku, tapi aku bangga sebab aku dapat ucapkan selamat hari ibu untuk mak aku pertama kalinya. Hehehehe...
Jeles sebab semua org dapat smbut hari ibu and post kat FB & Instagram. Pada aku, hari-hari pon adalah hari ibu. Syukur sebab aku masih ada ibu. Ada yang kata, tak elok sambut hari ibu sebab takut terpesong akidah sebab sambutan pada 2nd week of every month of May adalah mengingati Mother Teressa. Tapi aku bukan ikut MT. Niat aku adalah untuk sambut hari yang istimewa bersama mak aku selain dari hari jadinya...


P/s; Jeles tengok kawan-kawan post dapat card atau surprise dari anak2 dan suami sempena hari ibu.... Cemburu kat kawan-kawan dapat penghargaan macam tu. Ahahaha...!!


No comments:

Post a Comment