Sunday, August 11, 2013

05 Syawal bersamaan 12 Aug 2013

Jeng jeng jeng.. Harini dah masuk hari ke-5 kita sambut syawal. Dan, aku dah pun berada kat kerusi opis aku ni untuk berkelentang kelentung. Tapi, pagi ni nampaknya keadaan terkawal. Lagu raya still berkumandang oleh teman-teman yang sama-sama terpaksa berkelentang kelentung kat opis harini. Keadaan sunyi sepi je. Memasing layan mood raya lagi. Hahaha... Poyos betul kawan-kawan aku ni...

Yang ada harini, Azham, Bad, Heri, Remah, Mastura, Abg kamar, Nizam and aku. Yang lain sume takdoo...
Kak chom, Daus, Tiha, Molly training GCM kat Singapore for the whole week.

Nak cerita lagik, yang sakit hati harini, semua kedai makan sepanjang perjalanan aku ke opis ni semua tutup. Habis, aku terpakso beli bekpes kat kantin CIBA. Alah, apa jer pon yang ado, nasi goreng sejuk dengan mee goreng sejuk.. Aish, alhamdulillah. Boleh la alas perut aku yang memang dah kebuloq nih..


Tengok tu.. Keadaan yang tak berapa nak ada orang. Sunyiii yo. Gambo dihambil dari meja aku...
Memang poyo kawan-kawan aku harini... Hahahaha
Apa pun, selamat hari raya....



No comments:

Post a Comment