Sunday, August 11, 2013

Syawal 2013

Raya tahun ni aku raya kat Endau, Mersing. Dan, raya tahun ni jugak lah pertama kalinya aku beraya tanpa ayah mertua. Sekejap je masa berlalu. Harini dah masuk raya ke empat kita sambut syawal. Maka, esok bermula la semula aku berkelentang kelentung kat opis mencari rezeki yang halal. Kalau ikutkan, kami ada training kat singapore 12-16 aug. Tapi, aku awal-awal cakap kat boss aku surrender untuk join. Maka, aku kene tinggal jaga opis untuk 5 hari tu. Tak per, semua still mood raya. Sapa kacau aku sekeh kepala dia.. Cewah, macam boleh kan? 
Tenngahari tadi lagi aku dah balik JB. Mak usu buat open house. So, kami sekeluarga datang beraya dan makan-makan. Lepas asar, kami balik gelang patah. En hubby kata mengantuk. Balik rumah rehat-rehatkan badan, lepas mghrib kami keluar semula.

Dan sekarang, kami berada di McDonalds. Hihi.. Dah puas makan rendang, lodeh, nasi impit, kari bagai... Kita layan Big Mac sekejap... 


Sambil tu anak-anak bole layan slide...



Okeh, sampai sini dulu.. Will update later when we have new story... Cheers and selamat hari raya. Maaf zahir batin...






No comments:

Post a Comment